Aa
خواندن:
هزینه کاشت ابرو
Aa

هزینه کاشت ابرو

آخرین به روزرسانی:1402-10-30 admin
هزینه کاشت ابرو

ابروها به‌ عنوان یکی از جزئیات مهم صورت، تاثیر فراوانی بر زیبایی افراد دارند. به همین دلیل، علاقه ‌مندی به داشتن ابروهای ضخیم، کشیده و خوش فرم باعث شده تا عمل کاشت ابرو امروزه طرفداران بسیاری داشته باشد. اگر شما هم قصد دارید از این روش زیبایی استفاده کنید حتماً هزینه آن اصلی ترین دغدغه شماست! با ما همراه باشید تا صفر تا صد هزینه کاشت ابرو را مورد بررسی قرار دهیم.


دسترسی سریع

کاشت ابرو چگونه عملی است؟

کاشت ابرو یک روش دائمی است که برای ایجاد فرم و شکل مطلوب در ابروها مورد استفاده قرار می گیرد. در روش کاشت ابرو، فولیکول های مو از بانک مو که معمولاً پشت سر و کناره های گوش می باشد برداشت شده و در قسمت‌ های خالی ابروها کاشته می‌ شوند.

از آن جایی که همه اجزای مورد نیاز برای رشد موها در کاشت ابرو انتقال داده می ‌شوند، نتایج حاصل از این روش به طور کامل دائمی و همیشگی هستند. موهای کاشته شده در ابروها به شکل طبیعی رشد می کنند و به همین دلیل، فرد پس از کاشت ابرو به کوتاه کردن و اصلاح ابروهای خود احتیاج خواهد داشت.

این روش زیبایی مزایایی از جمله ایجاد شکل منحصر به فرد و طبیعی، افزایش ضخامت و حجم ابروها، پوشش قسمت ‌های خالی و بهبود کامل ظاهر ابروها را با خود به همراه دارد. با انجام عمل کاشت برای همیشه می توان از زیباسازی موقت و آرایش مصنوعی ابروها راحت شد.

کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو

در رابطه با هزینه کاشت ابرو نمی توان یک میزان واحد را در نظر گرفت چرا که عوامل بسیاری بر آن دخیل هستند. از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت کاشت ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روش کاشت ابرو

از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو تکنیکی است که برای کاشت مورد استفاده قرار می گیرد. کاشت ابرو با چندین روش متفاوت انجام می شود که عبارتند از:

  • کاشت ابرو به روش :FUT در این روش، گرافت‌ های مو از نواحی دیگر بدن مانند پشت سر و کناره های گوش برداشته شده و بر روی مناطق کم پشت ابروها کاشته می شود.
  • کاشت ابرو به روش :SUT برای کاشت با این روش گرافت ‌های مویی به صورت تکی از نواحی مختلف برداشت شده و در ناحیه ابروها پیوند داده می شود.
  • کاشت ابرو با روش FIT: در این تکنیک هم گرافت ‌های مویی به صورت یک به یک از مناطقی مانند پشت سر برداشت شده و سپس در نواحی کم موی ابروها کاشته می شوند.
  • کاشت ابرو به روش MICRO FIT: این روش یکی از مدرن ترین روش های کاشت ابرو و مو است که طی آن گرافت های مو به صورت تک تک با دقت بسیار در زیر میکروسکوپ جدا شده و در نواحی مورد نظر کاشت می شود.
روش کاشت ابرو

انتخاب این روش ها با نظر پزشک مورد نظر انجام شده و بر هزینه عمل کاشت موثر می باشد.

میزان تخصص و تجربه پزشک

یکی دیگر از عوامل مهم که بر هزینه کاشت ابرو تاثیر دارد تخصص و تجربه پزشک انتخابی شماست. طبیعی است که پزشکان با سابقه هزینه بیشتری برای عمل کاشت نسبت به سایر پزشکان دریافت می کنند، چرا که با استفاده از تکنیک های حرفه ای و دستگاه های مدرن عمل کاشت را انجام داده و هم چنین به دلیل مهارت بالایی که دارند زاویه و جهت رویش موها را به دقت تنظیم می کنند.

پیشنهاد ما به شما این است که برای انجام این عمل زیبایی به سراغ پزشک متخصص و باتجربه بروید، هر چقدر که لازم باشد هزینه بیشتری پرداخت کنید ارزشش را دارد.

تعداد گرافت های مورد نیاز

تعداد گرافت ‌های مو مورد نیاز برای کاشت و میزان خالی بودن ابروها از عوامل تعیین کننده هزینه ای است که برای کاشت ابرو باید پرداخت شود. اگر ابروی شما فقط به افزایش تراکم احتیاج داشته باشد، تقریباً هزینه کمتری لازم است. در مقابل اگر ابرو به هر علتی از بین رفته باشد هزینه کاشت آن بیشتر خواهد بود. بنابراین برای مشخص شدن این موضوع که ابروی شما به چه تعداد گرافت نیاز دارد حتماً در جلسات مشاوره قبل از کاشت شرکت کرده و با پزشکتان هم درباره هزینه تقریبی آن صحبت کنید.

سایر مقالات … هزینه فیلر بینی

شهرت و معروفیت پزشک

شهرت پزشک نیز از دیگر عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو است. پزشکان معروف و مشهور هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت می ‌کنند. این موضوع، به دلیل تجربه، تخصص و شهرت آن ‌ها است.

منطقه جغرافیایی کلینیک

هزینه ای که بابت کاشت ابرو پرداخت می شود با توجه به منطقه جغرافیایی و محل قرار گیری کلینیک ممکن است متفاوت باشد. برای مثال هزینه کاشت ابرو در شهر تهران که پایتخت است نسبت به شهرهای دیگر کمی گران تر است و یا در مناطق بالای شهر پزشکان به دلیل گران تر بودن هزینه ملک، اجاره و … نسبت به مناطق پایین هزینه بیشتری بابت عمل کاشت دریافت می کنند.

منطقه جغرافیایی کلینیک

آیا هزینه کاشت ابرو متغیر است؟

علاوه بر عواملی که ذکر کردیم عوامل دیگری هم وجود دارند که موجب تغییر قیمت کاشت ابرو در طول زمان می شوند. عواملی از جمله تورم، تغییرات قیمت تجهیزات، تغییر در نرخ ارز و تغییرات در بازار می ‌توانند موجب تغییر در هزینه کاشت ابرو شوند.


کاشت ابرو با قیمت کم

برخی افراد به دلیل گران بودن هزینه کاشت ابرو در پی کلینیکی هستند که این عمل را با کم ترین قیمت انجام دهد اما آیا می‌ توان با ارزان ‌ترین جراحی کاشت ابرو به نتیجه ایده آل از آن دست یافت؟ برای پاسخ به این سوال باید به دلایلی که باعث کاهش هزینه کاشت ابرو می شود اشاره کنیم:

  • کم تجربگی و تازه کار بودن پزشک
  • افزایش تعداد عمل ها در طول روز
  • نداشتن سابقه کافی در زمینه کاشت ابرو
  • افزایش تعداد مراجعان برای کاشت ابرو
  • توجه به کمیت عمل کاشت و عدم توجه کافی به کیفیت
کاشت ابرو با قیمت کم

به طور حتم انجام عمل کاشت با چنین شرایطی نه تنها موجب نارضایتی فرد از نتیجه حاصل خواهد شد بلکه عوارضی نیز در پی خواهد داشت. عوارضی مانند:

  • عدم تقارن ابروها
  • فرم دهی نامناسب
  • عدم رشد کامل گرافت ها
  • تفاوت رنگ ابروها
  • بروز عفونت
  • بروز تورم و التهاب
نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.