Aa
خواندن:
ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است؟
Aa

ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است؟

آخرین به روزرسانی:1402-09-04 admin
ماندگاری فیلر زیر چشم

ژل ‌های زیر چشم از مواد طبیعی تهیه می ‌شوند، بنابراین احتمال واکنش با آنزیم ‌های طبیعی بدن وجود دارد. تحقیقات نشان می ‌دهند که جذب این ژل برای سلامت بدن ضرری ندارد و عوارض جدی ایجاد نمی‌ کند. با این حال، مشکل اصلی این است که تاثیر تزریق ژل زیر چشم موقت است؛ بنابراین برای حفظ این تاثیر، لازم است تزریق به طور دوره ‌ای تکرار شود.

ماندگاری فیلر زیر چشم از شخص به شخص دیگر متغیر است و به نوع فیلر تزریق شده نیز بستگی دارد. برخی از ژل ‌ها ممکن است تا 12 ماه ماندگاری داشته باشند، در حالی که برخی دیگر تاثیر خود را 2 تا 5 ماه حفظ می ‌کنند. جنس ژل یا فیلر استفاده شده در زیر چشم از نوع اسید هیالورونیک است که ممکن است تا یک سال ماندگاری داشته باشد.


دسترسی سریع

ماندگاری فیلر زیر چشم با چه ژلی بیشتر است؟

“خسته به نظر می‌آیی”، این جمله ممکن است باعث ناراحتی هر کسی بشود. وقتی می ‌گویید “نه، من خسته نیستم!”، شاید بخواهد سرش فریاد بکشید، اما حالت پف زیر چشم شما داستان دیگری می‌ گوید. پف و تیرگی زیر چشم باعث می ‌شوند که انسان به نظر مسن ‌تر و خسته ‌تر بیاید. اما خوشبختانه، ژل‌ های پوستی راهی فوق ‌العاده برای کاهش پف و تیرگی زیر چشم ارائه می ‌دهند. ژل ‌های زیر چشم مانند رستیلن و ژوویدرم برای انجام جوانسازی بسیار مناسب هستند. اما ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است؟

قبل از اینکه مشخص کنیم ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است، انتخاب بهترین ژل برای کاهش کیسه‌ های زیر چشم بسیار مهم است. بسیاری از متخصصان معتقدند که رستیلن و ژوویدرم بهترین فیلرها برای این منطقه هستند.

تزریق فیلر زیر چشم
  • رستیلن حجم و الاستیسیته پوست را افزایش می ‌دهد و به صافی خطوط و چین و چروک ‌های پوست کمک می ‌کند. توانایی رستیلن در افزایش حجم، آن را به بهترین ژل برای استفاده در زیر چشم‌ ها تبدیل کرده است. رستیلن به پر کردن کیسه‌ های زیر چشم کمک می ‌کند و پوستی صاف و سالم برای شما ایجاد می‌ کند.
  • ژوویدرم یک ژل طبیعی و بی ‌خطر است که پوست را صاف و جوان می ‌کند. تزریق ژوویدرم زیر چشم می‌ تواند گودی و تیرگی زیر چشم را بهبود ببخشد.

تزریق فیلر زیر چشم به چه افرادی توصیه می شود؟

خانم‌ ها و آقایان می ‌توانند از تزریق فیلر زیر چشم برای کاهش گودی و تیرگی زیر چشم استفاده کنند و محدودیتی برای هیچ کدام از آن ‌ها وجود ندارد. اما به دلیل اینکه گودی زیر چشم معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ سالگی شروع به شکل‌ گیری می ‌کند و پس از سن ۳۰ سالگی چروک‌ های دور چشم عمیق ‌تر می ‌شوند، بهتر است تزریق فیلر زیر چشم را پیش از سن ۳۰ سالگی در نظر بگیرند.

اشخاص مسن قبل از انجام تزریق فیلر باید توسط پزشک معاینه شوند و در صورتی که پوست آن‌ ها مناسب برای تزریق فیلر باشد، می‌ توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

اشخاصی که نباید از فیلر زیر چشم برای کاهش چروک و تیرگی استفاده کنند عبارتند از:

افراد در دوره شیردهی و بارداری
  1. افراد در دوره شیردهی و بارداری.
  2. افرادی که سابقه‌ سکته قلبی و مغزی دارند.
  3. افرادی که داروهای ضد انعقاد خون مانند وارفارین یا آسپرین مصرف می ‌کنند.
  4. افراد مبتلا به آسم یا دارای حساسیت ‌های شدید به مواد.
  5. افراد مبتلا به دیابت که انسولین مصرف می ‌کنند.
  6. افرادی که دارای اختلالات روانی هستند.

شرایط تزریق برای ماندگاری فیلر زیر چشم

مدت ماندگاری فیلر زیر چشم به چند عامل وابسته است. نوع محصول و برند مورد استفاده و کیفیت آن تاثیر زیادی بر ماندگاری دارند. همچنین، ویژگی ‌های فردی هر شخص نیز می‌ توانند بر ماندگاری فیلر زیر چشم اثر بگذارند. با این حال به طور کلی، مدت زمان ماندگاری فیلر زیر چشم طولانی نیست و معمولا بین ۶ تا ۱۸ ماه می ‌باشد.

تزریق فیلر زیر چشم باید در شرایط ویژه ‌ای انجام شود تا اثر بخشی و ماندگاری بیشتری داشته باشد و عوارض تزریق به حداقل برسند. به همین دلیل، اقدامات مربوط به تزریق فیلر زیر چشم را به دو بخش زیر تقسیم می‌ کنیم:

اقدامات قبل از تزریق فیلر زیر چشم و اقدامات بعد از تزریق فیلر زیر چشم .

تزریق فیلر زیر چشم

اقدامات قبل از تزریق فیلر زیر چشم

 در روزهای پیش از تزریق فیلر زیر چشم، بیمار نباید الکل مصرف کند یا داروهای رقیق‌ کننده خون مانند آسپرین و وارفارین مصرف نماید. قبل از شروع تزریق فیلر زیر چشم، پزشک باید منطقه تزریق را به دقت تمیز کند تا خطر عفونت کمتر شود.

اقدامات بعد از تزریق فیلر زیر چشم

 منطقه تزریق بعد از اتمام روند تزریق باید به آرامی ماساژ داده شود. استفاده از کمپرس سرد روی ناحیه تزریق می ‌تواند تورم را کاهش دهد. بهتر است هر ده دقیقه یک بار ناحیه را با یخ سرد کنید. در مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق، بهتر است فعالیت و ورزش سنگین نکنید. دراز کشیدن و خوابیدن بعد از تزریق فیلر زیر چشم ممکن است تورم را بیشتر کند. بنابراین، تا چند ساعت پس از تزریق، دراز نکشید.

سایر مقالات … مدت ماندگاری ژل پرفکتا

جمع بندی

ماندگاری فیلر زیر چشم، یکی از عوامل مهم در اثر بخشی این روش زیبایی می ‌باشد. این ماندگاری به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع و کیفیت فیلر مورد استفاده از جمله این عوامل هستند. فیلرهای با کیفیت بالا معمولا  ماندگاری طولانی ‌تری دارند.

عوامل فردی نیز می ‌توانند تاثیر گذار باشند. میزان جوانی پوست و ویژگی‌ های افراد از این جهت مهمند. معمولا تزریق ‌های زیر چشم به مدت ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند. بنابراین، تکرار دوره ‌های تزریق برای حفظ تاثیر زیبایی ضرور است.

همچنین، رعایت شرایط پیش و پس از تزریق نیز بسیار مهم است. استفاده از کمپرس سرد برای کاهش تورم و پیروی از راهنمایی ‌های پزشک پس از تزریق می‌ تواند به ماندگاری و اثر بخشی بیشتر کمک کند.

در نهایت، تزریق فیلر زیر چشم یک روش موثر برای کاهش چروک و تیرگی است و انتخاب فیلر با دقت و رعایت نکات پزشکی مناسب می‌ تواند به داشتن چشمان جوان ‌تر و شاداب‌ تر کمک کند.

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.