Aa
خواندن:
همه آن چیزی که باید قبل از انجام فیلر بینی استخوانی بدانید
Aa

همه آن چیزی که باید قبل از انجام فیلر بینی استخوانی بدانید

آخرین به روزرسانی:1402-05-28 admin
فیلر بینی استخوانی

یکی از شایع ترین شکل های بینی مردم کشور عزیزمان، فرم بینی استخوانی است، اگر قصد دارید تا فرم بینی استخوانی خود را اصلاح کنید با مجله فیلر بینی در ادامه مطلب همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد تزریق فیلر بینی استخوانی به شما ارائه کنیم.

تزریق فیلر اکثرا برای بینی هایی با فرم استخوانی انجام می گردد و می توان با استفاده از آن انواع نواقص بینی های استخوانی همانند قوز بینی، فرو رفتگی و بر امدگی، انحراف و … را اصلاح نمود.


دسترسی سریع

فيلر بينى استخوانى چيست؟

اگر بینی استخوانی دارید و می خواهید فرم آن را اصلاح کنید، اما ترس از عمل جراحی بینی دارید، ممکن نیست که از محل کار خود برای انجام عمل جراحی و دوره نقاهت مرخصی بگیرید، بودجه لازمه برای هزینه های جراحی بینی ندارید و یا به هر علت دیگری نمی توانید جراحی بینی انجام دهید، با مراجعه به بهترین پزشک متخصص برای انجام فیلر بینی در عرض یک ربع الی نیم ساعت بدون نیاز به انجام بیهوشی یا جراحی، به فرم دلخواه بینی خود برسید.

تزریق ژل برای بینی استخوانی پس از بی حسی ناحیه با کرم های موضعی، توسط سرنگ های بسیار ظریف انجام می گردد، در نتیجه می بایست خیال شما بابت درد های تزریق هنگام انجام فیلر بینی آسوده باشد.

تزریق فیلر برای بینی

می بایست گفت که ماندگاری فیلر بینی استخوانی حدودا 6 الی 18 ماه خواهد بود و اگر که چندین بار تزریق فیلر تمدید شود، نتایج طولانی تری به جا خواهد گذاشت.


انواع فیلرهای معتبر بینی

برندهای متنوعی از فیلرها برای انواع بینی وجود دارد، اما در حقیقت بهترین نوع فیلر بینی، مورد تایید سازمان غذا داروی آمریکا و بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده است. از جمله بهترین و معتبرترین برندهای فیلر می توان به فیلر ژوویدرم، پرفکتا، رووفیل، آلیاکسین، نورامیس و … اشاره نمود.


عوارض فیلر بینی استخوانی

در حقیقت نمی توان گفت که تزریق فیلر به بینی هیچ نوع عوارض و خطراتی ندارد اما به جرات می توان گفت که عوارض تزریق فیلر به بینی نسبت به عمل جراحی بینی بسیار کمتر است. تورم، عفونت و کبودی از جمله عوارض تزریق فیلر به بینی می باشد.

عوارض ژل بینی استخوانی

 مزایای تزریق فيلر بينى استخوانی

  • رفع فرو رفتگی های بینی
  • رفع قوز بینی
  • اصلاح انحرافات بینی بدون عمل جراحی و تهاجم
  • اصلاح فرم بینی در زمان بسیار کوتاه
  • اصلاح فرم بینی بدون استراحت و دوره ریکاوری
  • نیاز نداشتن به مراقبت های خاص
  • حداقل عوارض و خطر

نحوه تزریق فیلر بینی استخوانی

همان گونه که اشاره کردیم عوارض تزریق فیلر به بینی بسیار جزئی می باشد اما اگر تکنیک تزریق صحیح انجام نشود، امکان دارد عوارض مخاطره آمیزی را در پی داشته باشد، در نتیجه در انتخاب متخصص خود دقت کنید.

از آن رو که بینی در نواحی چشم قرار گرفته، نیازمند این است که متخصص مربوطه اطلاعات کافی و کاملی درباره آناتومی صورت، بینی و عروق خونی در این ناحیه کسب کند تا از عوارض احتمالی و یا خطرناک تزریق فیلر به بینی در امان باشید.

نحوه تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر بینی استخوانی یک شیوه کاملا غیر تهاجمی می باشد که برای انجام  دادن آن احتیاجی به بیهوشی نیست. برای انجام تزریق فیلر بینی در مرحله اول پزشک متخصص ناحیه  مورد نظر را با کرم های بی حسی موضعی، بی حس کرده و پس از آن توسط سرنگ های ظریف و مخصوص تزریق را به ناحیه مورد نظر انجام می دهد. این جراحی زیبایی حدودا یک ربع الی نیم ساعت به طول  می انجامد و نتایج آن بلافاصله بعد از تزریق مشاهده می گردد.


کاندیدای مناسب تزریق فیلر بینی

به طور معمول نتایج تزریق ژل به بینی های استخوانی بسیار بهتر از نتایج تزریق به بینی گوشتی می باشد. اما به طور کل کاندیدای مناسب این شیوه از زیبایی کسانی هستند که دارای سلامت جسمانی کامل می باشند و انتظارات واقع بینانه از تزریق فیلر به بینی خود دارند. کاندیدای مناسب تزریق فیلر بینی استخوانی افرادی با ویژگی های ذکر شده هستند:

  • کسانی که در نواحی پل بینی دچار بر آمدگی یا فرورفتگی می باشند.
  • کسانی که بینی نامتقارنی دارند.
  • کسانی که فرم بینی آنها استخانی است و نوک بینی افتاده ای دارند.

نکته: اگر شدت ناهنجاری های ذکر شده بیش از حد باشد تنها با عمل جراحی بینی قادر به رفع آن ها می باشید.

کاندیدای مناسب تزریق ژل بینی

کاندیدای نامناسب تزریق فیلر بینی

می توان گفت تقریبا همه می توانند با کمک تزریق فیلر بینی، نقص های بینی خود را اصلاح یا رفع کنند اما کسانی که به بیماری های زمینه ای مبتلا هستند یا استفاده از داروهای خاص دارند، حتما باید متخصص خود را در جریان آن قرار بدهند و با صلاحدید پزشک برای انجام این کار تصمیم بگیرند.

از جمله سایر کسانی که کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل بینی استخوانی نیستند عبارتند از:

  • کسانی که بینی استخوانی بسیار بزرگی دارند، تنها با انجام جراحی بینی می توانند به بینی دلخواه دست پیدا کنند.
  • کسانی که پوست بینی ضخیمی دارند و در این نواحی جوش میزنند.
  • کسانی که فرم بینی استخوانی با انحراف شدید دارند، تنها با انجام عمل جراحی رینو پلاستی قادر به رفع ایرادهای بینی خود هستند.
  • کسانی که چندین مرتبه تحت جراحی قلب قرار گرفته اند، مجاز به انجام هیچ گونه تزریقات زیبایی با فیلر نیستند.

هزینه فیلر بینی استخوانی

هزینه فیلر بینی استخوانی نسبت به عوامل مختلف مثل نوع برند تزریقی، دز تزریق و مهارت پزشک می تواند متفاوت باشد. اما به صورت کلی هزینه تزریق فیلر به بینی نسبت به روش جراحی بینی کمتر است.

هزینه ژل بینی

سخن پایانی …

تزریق فیلر به بینی در مقایسه با دیگر شیوه های اصلاح فرم بینی علاوه بر میزان هزینه پایین تر می تواند سبب خطرات و عوارض کمتری شود. به طور معمول تزریق فیلر به بینی برای بینی هایی با فرم استخوانی بهتر پاسخ می دهد و اگر فرم بینی گوشتی دارید مطلوب تر است که سراغ دیگر شیوه ها بروید و نتیجه دلخواه را بدست بیاورید. این شیوه برای کوچک کردن بینی پاسخ نمی دهد. برای انجام این عمل بهتر است سراغ پزشکان متبحر بروید چرا که میزان مهارت پزشک شما در تزریق فیلر بسیار موثر در نتیجه حاصل شده خواهد بود.

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.